9 Ocak 2010

Biri durdursun şu palyaçoları!!!

9 Ocak 2010
Uykumu düzene sokamıyorum diye debelenip duruyordum, şimdi de çok gereksiz bir düzene girdi. Ya akşam 11e kadar zor dayanıyorum. Televizyon karşısında uyuyakalıyorum sürekli. Gece 2-3 gibi uyanıyorum ve en az bir saat yatakta döndükten sonra zorla tekrar uyuyorum ve sabah 6da uyanıyorum. Sevmedim ben bu işi ya.


Zaten uyku konusunda çok hassasımdır, bir de saçma sapan rüyalar görünce iyice bozuluyor psikolojim yaw. Her gece en az iki tane hem de! Bu gece, birinde annemle babamın bana sürpriz yapıp buraya geliyorlardı. İşten geliyorum babam açıyor kapıyı. İnsan bi sevinir, ay annecimle babacım gelmiş, koşup boyunlarına sarılayım falan moduna girer ama ben üçbuçuk atmaya başladım. Dün temizlik yaptım ama annem beğenmez kesin, ağzına geleni söyler şimdi bana sen nasıl kızsın falan diye şekilden şekile giriyorum. Bu temizlik içi epey dert olmuş benim içime ya.


Diğer rüyam çok daha kötüydü ama. Nefes nefese uyandım walla. Palyaçolar kovalıyordu beni! Hem de gelinlik giymiş palyaçolar!! Kendimi bildim bileli hiç sevemedim şu palyaço denen gereksiz şeyleri. Bir de ilkokuldayken hangi akla uyduysam Stephen King'in "O" diye bir kitabı vardı, onu okumuştum. Ondan sonra ciddi ciddi korkmaya başladım palyaçolardan. Ama sağolsun bu rüya sayesinde oturup düşündüm biraz ve buldum günlerdir içime çöken sıkıntıyı. Ben evlenmekten korkuyorum ya! Millet nikaha 1-2 hafta kala girer bu moda genelde, bizim daha tarih bile belli değil ama gerildim şimdiden ya. Kafama takılan o kadar çok şey var ki. Çevremde rahat rahat konuşabileceğim, uygun kriterlerde biri de yok. Kendi kendime içimi sıkıntı yapmaktan başka bir şey yapmıyorum ben şimdi. Ama cidden çok korkmaya başladım ya. Of offf.... Çok gerginim çok.


Neyse ya, daha fazla yazmak istemiyorum bu konuda. Tek başına oflayı püflemek daha zevkli :)

4 kişi fikir şeyetmiş:

Bora-MAN dedi ki...

Beni palyocolar kovalasa herhalde altıma işemiş olarak uyanırdım :D

YeniYetme dedi ki...

Bu konuda tek olmadığıma sevindim :)

Adsız dedi ki...

Yahu yeniyetme düşün ki doğumgünün ve kutlama yapıyoruz, bu yıl yapamadık gerçi aramıza yollar girdi :( kutlamaya palyaçolarla başlayıp kolonyalar ve balonlarla devam etsek diye yazasım geldi bak şimdi :P

Adsız dedi ki...

Bu arada ayran mı içtik te ayrı düştük anlayalım kardeş :) etrafta dertleşecek kimse yok falan filan ne oluyoruz?? Ben de dertliyim evliliğin kendisiyle savaştım olmadı 1-2 ay da barışalım dedim o da burnumdan getirdi... Sen gel en kısa zamanda şöyle bir dertleşelim bacım

 
...YeniYetme... © 2008. Design by Pocket