8 Ocak 2010

WC molası

8 Ocak 2010

Bir gün de dertsiz çıkayım karşına değil mi? Ama yoook. Beni insanlıktan çıkaran bir şey çıkar mutlaka. Çıkmasa bile ben çıkartırım, bu konuda çok başarılıyım valla. İnsan olmayı sevmiyorum sanırım ben. Bir şey olacak, bir şey yapacağım ve sonra kendi kendime söyleneceğim insanlıktan çıkıyorum ben diye. Hayvan gibi oldum ben ya, bildiğin hayvan ama! Ya inan 15 cm'lik sevimli (!) etobur sukaplumbağam bile benden daha hareketli yaşıyor ya. Öyle içime kapandım, vah vah depresyondayım falan demiyorum ha. Bildiğin bi hayvan oldum ya. Yiyip içip yatıyorum. Yatarken de boş durmuyorum, saçma sapan şeyler kuruyorum sürekli kafamda. (Benim acilen işe dönmem lazım tekrar, Müge Anlı seyretmek yaramıyor bana.) Çok garip bi yaratık oldum ne yalan söyleyeyim. Ev leş gibi oldu, temizlik yapmam lazım, ondan önce de yapmam gereken çok iş var ama ben tuvalete gitmek için bile zor kalkıyorum yataktan. Biraz önce idrar kesemdeki baskıya dayanamadım ve yorganımı üzerimden atıp tuttum wcnin yolunu. Gittim, işimi gördüm, oh ne güzel, mutluluk budur tarzına bi gülümsemeyle çıktım, ellerimi yıkadım, havluyla kucaklaştım ve büyük bir özlemle sıcacık yatağıma doğru yürümeye başladım. Ama bi sıkıntı var içimde, bi anormallik falan var yani. Birkaç saniye durdum odamın kapısında neyi eksik yaptım ben diye. Ulan, dedim, acaba donumu falan mı toplamayı unuttum, baktım üstüme her şey gayet normal. Sonra şırrrr diye bi sesle kendime geldim, anında yüzüm gözüm yer değiştirdi. Lan ben şimdi gittim tuvalete, hem yapmıştım orda ya, unuttum mu yoksa, lan bi insan tuvalete gidip de asıl yapması gereken şeyi yapmayı unutur mu, al gördün mü altına yapıyon şimdi evi de temizlersin artık falan diye düşünüyordum ki, sesin musluktan geldiğini anladım. Rahatladım valla ya, temizliği daha sonra da yapabilirim nasılsa.



Neyse ya yeter bu kadar mola, yatağıma giriyorum ben tekrar.



0 kişi fikir şeyetmiş:

 
...YeniYetme... © 2008. Design by Pocket